Умови повернення товарів
На які продукти надається гарантія.
На товари в нашому магазині надається гарантія, що підтверджує зобов'язання щодо відсутності у товарі заводських дефектів. Гарантія надається терміном від 2-х тижнів до 24 місяців залежно від сервісної політики виробника. Терміни гарантії на товар, що Вас цікавить Ви можете уточнити у консультанта по телефону, розташованому на сайті.
Повернення гарантійного продукту.
Якщо сервісна політика заводу-виробника, дозволяє ініціювати повернення гарантійного товару на експертизу з виявлення причин, які спричинили гарантійні зобов'язання. - Вам обов'язково до товару, що повертається необхідно прикріпити, замовлення наряду з автосервісом, на якому проводилася установка гарантійної автозапчастини на автомобіль.
Повернення неякісного продукту.
Перевірте комплектність та відсутність дефектів на товарі при його отриманні на відділенні компанії перевізника (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації). Якщо на товарі були виявлені пошкодження, відсутність повної комплектації, заводський шлюб чи інші дефекти, не забирайте товар із поштового відділення, відмовтеся від нього. Далі вам необхідно повідомити про це співробітника пошти та оформити відповідний акт. Якщо товар було вилучено з відділення компанії без огляду, то скарги на наявність дефектів і комплектність не приймаються.
Повернення якісного товару.
Обмін та повернення товару протягом перших 14 днів після покупки.
Відповідно до Закону про захист прав споживача, покупці мають право обміняти або повернуть куплений у нас товар протягом перших 14 днів після покупки. Будь ласка, зверніть увагу - обміну чи поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вжитку та не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей.
А також має бути збережено:
• повний набір продукту;
• цілісність та всі компоненти упаковки;
• ярлики;
• Заводське маркування.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на:
• природне зношування або вичерпання ресурсу;
• випадкові ушкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);
• пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
• пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
• пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар або виникли в результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів;
• пошкодження, викликані використанням товару за призначенням чи з порушенням правил эксплуатации;
• гарантійні зобов'язання не поширюються на електрообладнання, витратні запасні частини та матеріали (мастила, фільтри, технічні рідини, автокосметику, лампи, свічки, електронні блоки, датчики, запобіжники тощо).
Повернення коштів.
- Заміна якісного товару, повернення коштів здійснюється продавцем протягом 7 днів після отримання товару.
- Заміна гарантійного товару, повернення коштів здійснюється продавцем протягом 14 днів після отримання товару.